Bränn fett & kom i form på 30 dagar

Fatburn Bootcamp | undervisas av Linda "Energy" Eliasson

Kursbeskrivning

"SE SYNLIGA RESULTAT
REDAN EFTER 8 TRÄNINGSPASS"


  • +108 minuter av fettförbrännande och inspirerande videor
  • Videogenomgång och tips för alla av övningarna i träningspassen.
  • Extra kosttips ifrån Linda som hjälper dig att maximera fettförbränningen under dessa 4 veckor
  • Inga träningsredskap behövs för träningspassen!

Vad Sofia säger om Linda och hennes träning

- Sofia W , Vd Tidningen Vi


HUR FUNGERAR DET?

1. Vi kombinerar styrketräning och konditionsträning för att ge dig snabba resultat.

2. Programmen tonar fram dina muskler och förbränner fett på hela kroppen med dessa beprövade intervallprogram.

3. Innovativ och spännande koreografi i inspirerande miljö håller dig utmanad och engagerad hela vägen.

UPPLÄGGET FÖR FATBURN BOOTCAMP

  • 3 olika träningspass med fokus på fettförbränning!


  • 1 Bonuspass med övningar för bra uppvärmning innan fatburning-passen


  • Enkla kosttips ifrån Linda som hjälper dig att maximera fettförbränningen under dessa 4 veckor

Är du nybörjare:

Kör 2 pass/vecka de första 2 veckorna. Vecka 3-4 kör du 3 pass/vecka.

Är du på Medelnivå:

Kör 2 pass under Vecka 1. Sedan kan du öka till 3 pass/vecka resterande veckor.

Vill du köra tufft:

Kör 3-4 pass/vecka under 4 veckor.

Använd gärna uppvärmningsvideon och stretcha efter varje pass!

Under veckorna som går jobbar du på att öka antalet repetitioner under träningspassen, få en bättre teknik, allt eftersom du blir starkare och får bättre kondition.

Lycka till!

Så ses vi inne på medlemsidan redan om några minuter om du vill!

Kram Linda

Linda
Linda "Energy" Eliasson
Tränare, coach och föreläsare

Linda "Energy" Eliasson bor och arbetar sedan 8 år tillbaka på ön Koh Lanta i Thailand. Hon arbetar på heltid med träning, coaching, föreläsningar och olika gruppträningar.